Każda firma, która zamierza zareklamować się na targach lub piknikach powinna zorientować się, ile kosztowałyby ją maskotki na zamówienie. Warto przedyskutować w firmie, jak powinna wyglądać maskotka i jakiej wielkości powinna być. Jeżeli już nie masz dobrego pomysłu na śliczne i unikatowe maskotki reklamowe z logo możesz zakupić projekt powszechnego misia, który będzie w stroju, jaki noszą pracownicy twojego biznesu.
Jeśli nie masz żadnego dobrego pomysłu na pluszaki reklamowe możesz zdać się na gust firmy, w której będziesz zamawiać własne gadżety. Istotne, byś przekazał wszystkie istotne informacje: kolorystyka, w której utrzymana jest strona albo wystrój biura firmy, oficjalne logo i profil działalności. Pamiętaj też o tym, ażeby wskazać w ramach jakiego budżetu chcesz się poruszać a także jakiej wielkości powinna być maskotka. Optymalnie będzie wybrać maskotkę, która ma w gronie 15 a 20 cm wysokości. Jeżeli już nie pragniesz tworzyć maskotek, możesz zrobić nieduże misie na breloczkach albo takie z przyssawką, które można przyczepić do szyby samochodowej. Wybór maskotki warto przedyskutować z pracownikami. Nie bez znaczenia jest też to, jak wygląda ta sprawa u konkurencji. Sprawdź, jakie gadżety daje swoim klientom i przemyśl, czy to strategia, która de fakto funkcjonuje. Świetnie, by taki miś od razu kojarzył się z twoją firmą. O ile nie masz dobrego pomysłu na to, jak może wyglądać maskotka promująca twoją firmę, możesz także wynająć firmę marketingową, która przygotuje dla ciebie wizualizację marki i wymyśli, jak mogłaby wyglądać twoja firmowa maskotka.
Warto sprawdzić: maskotki reklamowe z logo.