W sytuacji każdego sklepu online ma się do czynienia z określoną ilością produktów które wystawia się do dystrybucji. Czasem takie są ograniczone, a nierzadko są ich tysiące. Jeżeli sklep posiada węższa propozycję, to zazwyczaj inwestuje w product catalog i za jego pomocą prezentuje on to, czego sprzedażą się zajmuje. W takich katalogach produktów umieszcza się dokładne zdjęcia i opisy sprzedawanych produktów. Katalogi produktów mogą posiadać zróżnicowaną postać. W pewnych przypadkach przedstawia się je w postaci flipbooków, a w pewnych przypadkach prezentuje się je za poradą galerii ofert.
ażeby zachęcić kupujących do zakupów w znaczącej liczbie sytuacji w sklepach internetowych pojawia się przestrzeń, w której umieszcza się products reviews. Dzięki takim opiniom ludzie częściej decydują się na kupno. Jeżeli wiedzą oni, że określony produkt kupili inni użytkownicy, to szybciej do takiego się przekonują. Tym bardziej, o ile opinie jego dotyczące są pozytywne. A tych negatywnych na portalach sklepów online raczej się nie publikuje. Dzięki opiniom kupujący częściej klikają opcję order product. Dlatego częstokroć przygotowywanie takich opinii zleca się specjalistom. Dlatego opinie takie niekoniecznie muszą pochodzić od osób kupujących. Często są one skutecznym wybiegiem marketingowym, z którego bez przerwy korzysta niejeden sklep ecommercem, któremu zależy na podniesieniu rezultatów swojej dystrybucji. Opinie o produktach są w wielu sklepach internetowych. Można się o tym przekonać zaglądając do pierwszego lepszego z nich. Z pewnością takie się tam znajdzie.
Polecam: products reviews.
One comment
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Naprawdę dobry tekst, niezmiernie mi się przydał, ponieważ akurat szukałem odpowiedzi na takie pytania. Będę zaglądał częściej.